الگوریتم Freshness

الگوریتم Freshness

نام الگوریتم Freshnessمستقیما از اطلاعیه وبلاگ رسمی گوگل گرفته شده است. 

این الگوریتم  آمده تا جدیدترین مطالب و محتواها را پیدا کند و به کاربران نمایش دهد.

به‌روزبودن مطالب معیاری کلیدی برای نمایش سایت از نظر گوگل است.

این الگوریتم کمک می کند تا محتواهای به‌روزتر در اختیار کاربران قرار بگیرد.

هدف اصلی این الگوریتم تأکید بیشتر بر اهمیت جدیدترین مطالب است.

در بعضی از حوزه‌ ها و موضوعات کاربر تمایل دارد تا آخرین و جدیدترین اخبار و اطلاعات را بداند.

تاکتیک های بهینه سازی سایت برای الگوریتم freshness:

۱) بروزرسانی و مرور محتوای موجود

۲) اشتراک گذاشتن محتوا در شبکه های اجتماعی

۳)  تغییر دادن فواصل زمانی محتواگذاری در سایت

۴) داشتن رویکردی انعطاف پذیر برای ایجاد محتوا

 به الگوریتم Freshness در بسیاری از گفتگوهای تخصصی در سئو  خیلی پرداخته نشده است. 

چون تحت الشعاع  الگوریتم های دیگر   مانند پنگوئن، پاندا  ،Mobile First، رنک برین و … قرار گرفته است.

اما اصلا نباید فکر کرد که این الگوریتم موفق نبوده است. 

اگر به طور خلاصه بخواهیم الگوریتم freshness را توضیح دهیم، باید بگوییم که کار این الگوریتم مطمئن شدن از به‌روزبودن محتواهای سایت شماست.

برای گوگل و این الگوریتم مهم است که کاربر آخرین اطلاعات را در هر حوزه‌ای که می خواهد به دست بیاورد.

پس سایت شما باید برای این الگوریتم هم بهینه شده باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.