با حضور در اولین صفحه گوگل اطلاع و شناخت افراد از برند بسیار زیاد میشود، کلیکها افزایش پیدا میکند و این امکان را فراهم میکند تا به این وسیله مزایای دیگری هم برای برند جریان پیدا کند.
بعضی از این مزایا ممکن است بلافاصله خود را نشان دهند، در حالی که تاثیر بقیه آنها ممکن است زمان بر باشد.
برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، باید سایت را (سئو) کنید.
اما نه فقط برای موتور جستجو، بلکه بهینه سازی را برای کاربر انجام دهید.
ساختار این کار بر اساس کلمات کلیدی و چگونگی به کارگیری آنها در بین سرتیترها، تیترها و توضیحات در پاراگراف سازماندهی میشود.
مسئله مهم محتوا است.
با اینکه رتبه اول گوگل برای یک وبسایت ممکن است دست نیافتنی به نظر برسد، داشتن جایگاهی در اولین صفحه سرچ گوگل میتواند هدفی منطقی و در دسترس باشد.
دیده شدن در گوگل ساده است.
از طریق گوگل میتوانید میزان کلیک بیشتری دریافت کنید.
به احتمال زیاد کاربر بر روی نتایج جستجوی بالای صفحه کلیک میکند.
بازدیدکنندگانی که از نتایج جستجوی گوگل به سایت شما میآیند ارزشمندتر هستند، چرا که با جستجوی نام محصول یا خدماتی که شما ارائه میدهید، وارد سایتتان شدهاند.
سئو و استفاده از تبلیغات گوگل باعث بیشتر دیده شدن برند شما خواهد شد.
با استفاده از سئو هزینهها تحت کنترل نگه داشته میشود و شما مجبور نیستید برای هر کلیکی که بر روی تبلیغات شما میشود، هزینه پرداخت کنید.
قرار گرفتن در اولین صفحه گوگل باعث افزایش شهرت و اعتبار سایت شما میشود.
البته تنها بودن در اولین صفحه گوگل باعث شهرت و اعتبار شما نمیشود.
و باید سعی کنید رضایت مشتریان خود را به دست آورند و در نهایت از این رضایت بهره ببرید.