بک لینک

بک لینک

بک لینک چیست ؟ به زبان ساده، هنگامی‌که یک وب‌سایت به یک وب‌سایت دیگر لینک می‌دهد، یک بک لینک ساخته شده است. به بک لینک، inbound link یا «لینک ورودی» هم گفته می‌شود، زیرا باعث می‌شود که مردم «وارد» سایت ما شوند.  External link یا «لینک خارجی» هم یکی دیگر از عناوین است و علت این نامگذاری […]

طراحی وبسایت

هشت تکنیک کارامد در طراحی سایت

۸ تکنیک کارآمد در طراحی سایت مدرن هرساله شاهد تغییراتی در ذائقه طراحان و مشتریان طراحی سایت هستیم که موجب میشود المان هایی خاص به اصطلاح Trend شده و در سایت های بسیاری دیده شوند. برخی از این تکینک ها با هدف افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری و برخی دیگر با هدف ارایه بهتر محتوا […]

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟ بازاریابی محتوا را میتوان یکی از تکنیک های مدرن بازاریابی در فضای اینترنت دانست. البته عمر این روش بازاریابی بسیار بیشتر از اینترنت است زیرا که از دوره انسان های غارنشین آغاز شده و همواره با پیشرفت جوامع بشری رشد کرده است. یکی از نمونه های بسیار موفق بازاریابی محتوا را میتوان […]

موتور جستجو گوگل

نحوه کار موتور های جستجو گوگل

موتور های جستجو گوگل و چگونگی کارکرد؟ موتور جستجوی گوگل نیاز به معرفی ندارد. همه شما موتور جستجوی گوگل را به‌خوبی می‌شناسید و هرکسی به‌ نوعی با این موتور جستجو تا حدی درگیر بوده است. یکی به دنبال اطلاعات موردنیاز خود است، دیگری سایتی دارد و به دنبال روش‌هایی برای بهبود رتبه سایت خود در موتور جستجو گوگل […]

الگوریتم Hilltop گوگل

الگوریتم Hilltop گوگل

الگوریتم هیلتاپ یکی از الگوریتم های مهم موتور جستجوی گوگل است که توانست تاثیر قابل توجهی بر نتایج موتور جستجوی گوگل بگذارد.  هدف این الگوریتم شناسایی وب سایت های مرجع و دایرکتوری های معتبری بود که سایت های مرتبط به موضوعی خاص را معرفی می کرد و گوگل نیز ارزش و اعتبار خاصی را به این صفحات می […]

مزایای دیده شدن در اولین صفحه گوگل

مزایا دیده شدن در صفحه اول گوگل

با حضور در اولین صفحه گوگل اطلاع و شناخت افراد از برند بسیار زیاد می‌شود، کلیک‌ها افزایش پیدا می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند تا به این وسیله مزایای دیگری هم برای برند جریان پیدا کند. بعضی از این مزایا ممکن است بلافاصله خود را نشان دهند، در حالی که تاثیر بقیه آنها ممکن […]

سئو داخلی

سئو داخلی

سئو داخلی سئو داخلی که به آن On-Site SEO، On-Page SEO گفته می شود. که با استفاده ازبهینه سازی عناصر یک سایت، موجب افزایش رتبه در موتورهای جستجو شوید. در اصل، سئو داخلی خوب به موتورهای جستجو کمک می کند تا آنچه که کاربران در صفحات شما می بینند را درک کنند و ارزش محتوا […]

سئو خارجی

سئو خارجی

سئو خارجی چیست؟ همانطور که میدانیم سئو به معنای بهینه سازی موتورهای جستجوگر است. دو نوع سئو وجود دارد: 1_خارجی 2_داخلی. سئو خارجی که به آن “off page seo”هم گفته میشود،شامل تکنینک هایی است که در خارج از وب سایت انجام میگیرد. سئو خارجی شامل موارد بسیار دیگری مانند لینک سازی و شبکه های اجتماعی و […]

ابزارمهم در طراحی ui

۱۰ ابزار طراحی UI که همیشه به آن نیاز دارید

User interface که ما آن را به ui  میشناسیم در واقع رابط میان کاربران و محصولات سیستم است. در کل ظاهر سایت شما که کاربران با آن رابطه برقرار می کنند مثل تصاویر، رنگ ها، ابعاد و سایز های متون، قالب ها  همگی مربوط به رابط کاربری ( UI) هستند.  ابزارهای ui برای طراحی سایت 1) Sketch […]

رابط کاربری و تجربه کاربری

تاثیر رابط و تجربه کاربری بر سئو سایت

۱) طراحی یک سایت سبک و سریع گوگل چندسالی می‌شود که موضوع سرعت بارگذاری سایت را به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورهای بهبود رتبه و سئو سایت مطرح کرده است. اگر یک سایت یا اپلیکیشن به سرعت بارگذاری نشود، در رتبه بندی موتورهای جستجو جایگاه خوبی نخواهد داشت. در حقیقت، سایت های سنگین و با سرعت پایین ممکن […]