لینک سازی داخلی در سئو یعنی؛ صفحه ای از یک سایت را به صفحه دیگری از همان سایت متصل کنیم. لینک هایی که در منوی اصلی سایت، سایدبار، محتوای صفحه، فوتر و سایر بخش های صفحه قرار میگیرند از انواع لینک سازی داخلی محسوب میشوند. اهمیت بالای لینک های داخلی در سئو: هدف گوگل در […]
کبوترهای گوگل در آپدیت سال ۲۰۱۳ گوگل به دنیا معرفی شد و ازهمان ابتدا تاثیرش بر نتایج جستجوها کاملا آشکار بود. گوگل برای اینکه بهترین و دقیقترین نتایج را برای جستجوی کاربران پیدا کند، از الگوریتمهای مختلفی استفاده میکند. الگوریتم کبوتر هم کارش کمی شبیه به الگوریتم مگسخوار است. این الگوریتم گوگل سایتها را مجازات نمیکند، […]
در دنیای مجازی ترکیب تکنیکهای سئو کلاه سفید و سیاه میشود تکنیکهای سئو کلاه خاکستری. در کلاه خاکستری تکنیکهای طبیعی و مطابقبا دستورالعملهای موتورهای جستجو استفاده نمیشوند. اما شیوهی پیادهسازی تکنیکها بهگونهای است که موتورهای جستجو متوجه چیزی نشوند و سایت جریمه نشود. هدف از کلاه خاکستری سرعتبخشیدن به روند سئو سایت است که بسیاری […]
به دست آوردن رتبه بالا در گوگل غیر ممکن خواهد بود؛ مگر اینکه مراحل سئوی صحیح را انجام دهید. رتبه گرفتن وبسایت در صفحه اول گوگل، در گذشته بسیار آسان بود. بسیاری از افراد کلمات کلیدی را به عنوان اضافه میکردند، برخی به توضیحات اضافه میکردند. کپی و تغییر محتوا و نیز ساختن هزاران بکلینک […]
سئو کلاه سیاه به تکنیکها و تاکتیکهایی اشاره دارد که فقط روی موتورهای جستجو تمرکز دارند و نه مخاطب انسانی. و سعی دارد با تظاهر موتور های جستجو را فریب دهد و کاری کنند که بنظر برسد مطابق با قوانین عمل کرده. سئو کلاه سیاه به روش هایی گفته می شود که از روش های غیر […]
برای سئو کردن سایت لینک سازی از مهم ترین دغدغه های شما می شود. لینک هایی که برای سئو سایت به آن ها نیاز دارید، لینک های داخلی و لینک های خارجی هستند. لینک های خارجی در بالا رفتن اعتبار سایت نقش پررنگی دارند. استراتژی لینک سازی به این معنی است که میزان لینک دهی […]
سال 2003 گوگل دنس یا رقص گوگل معرفی شد که در واقع به معنای رتبهدهی مجدد و جابهجایی رتبهها در یک بازه زمانی 3 تا 5 روزه است. تاثیر رقص گوگل: در سالهای اخیر، گوگل بیشتر تمرکز خود را اهمیت دادن به مخاطبان و رفتار آنها قرار داده است. دیگر مانند گذشته نیست که با […]
برای سئو سایت دو روش کلی وجود دارد: سئو کلاه سفید و کلاه سیاه. تکنیکهای کلاه سفید هماهنگ با دستورالعملهای گوگل هستند. سئو کلاه سفید اصطلاحی است که برای اشاره به استراتژی هایی که در چارچوب قوانین و الگوریتم های موتورهای جستجو عمل می کنند، استفاده می شود. استراتژیهای سئو کلاه سفید بر ارائه محتوای باکیفیت و مرتبط به خوانندگان […]
RankBrain بخشی از موتور جستجوی گوگل است . که در کنار الگوریتم های آن کمک می کند بهترین نتایج به او نمایش داده شود. در الگوریتم رنک برین ، دو عامل نقش مهمی دارند: یکی مدت زمان کاربر در صفحه و مورد دیگر درصد کلیک کاربران روی لینک سایت هنگام جستجو در گوگل . در الگوریتم […]
کلمه BERT از عبارت Bidirectional Encoder Representations from Transformers گرفته شده است و به یک مدل زبانی اشاره میکند. معنی لغوی این عبارت «ارائه کدگذاری شده دو مسیره از انتقالدهندهها» است. این مدل زبانی برای تشخیص معنی صحیح کلماتی که چند ترجمه دارند، در جمله به کار می رود. از دیگر نتایج الگوریتم برت بر […]